hasti
افسوس
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
بهترین لحظات را با ما تجربه کنید
يور پاتوق. پاتوق ستاره آسمان
هرروز اپم
Digital-360
هفت اسمون ویه ستاره
حرفهای از جنس دلتنگی
یاران آخرالزمانی
شهرعاشقی
تفریحی
پرسپولیسی ها
سلام
احیا زندگی زیستی
من وتو
من انم که دانم
برترین رسانه ی موزیک
welcom
خفنترینها
انجمن بیا تو
وبلاگ شخصی سحر اکبری
arianchat
یه چیزی می گم...یه چیزی بگو
داستان های کوتاه
جنگ نرم. نوجوان ها
مدوزیبایی
بانک سوالات امتحانی
هرچی که بخوای
کافی نت
شهر دبیران
بهار جون - ضد پسرها
مرکز بازی های کامپیوتریمرکز تخصصی بازی
همه چی ازاده
خروج ممنوع
موزیک منو تو
ازاد ازاد
ok
پارتي
پیشتاز برنامه
وب سایت آموزشی خانومها
***ONLY FOR YOU***
Because of L O V E
عاشقانه
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هستی-افسوس و آدرس afsos2012.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 101
بازدید کل : 26264
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

<
!--پایان کد تغییر شکل موس-->
نويسندگان
hasti

آرشيو وبلاگ
تير 1390


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 17 تير 1390برچسب:, :: 16:28 :: نويسنده : hasti

قطعــــــات عاشقانـــــــــــــه

 

من از این فاصله ها بیزارم

من , تو و عشق تورو کم دارم

من دلم می خواد کنارم باشی

می تونی همیشه یارم باشی





اگر چه روز من و روزگار می گذرد

دلم خوش است که با یاد یار می گذرد

چقدر خاطره انگیز و شاد و رویایی است

قطار عمر که در انتظار می گذرد





همين كه ديدمت چون سرو آزاد

دلم در دام چشمان تو افتاد

پس از آن سمت كوهستان دويدم

گرفتم تيشه را از دست فرهاد




در خاطراتـــ ــم


دستــــ ــکاری می کنم


هر به ايـــــامی


هرجــــــــا


دلــــــــ ــم تنگ شد


...تـــــو را


می سازم





جدا که شدیم

هر دو به یک احساس رسیدیم

تو به "فراغــــــت"

من به "فراقــــت"

یک حرف تفاوت که مهم نیست . . . / .



"اندوه مرا بچين،

كه رسيده است..."



شب لالایی اش را گفت

اما ؛

به خواب نرفتم

هنوز

.

.

.

در جایی ،

بیداری ،

با کسی .../.



دلـــــــتَنـــــگت می شوم...

چــــــشمانم را روی هـــــم می گــــذارم بـــــــلکه یادت را فـــــراموش

کنم...

تــــــو بگو دلــــــکم

مگر می شـــــــود یـــــک عــــــمری را فراموش کــــــرد؟!





با صدای قاشق به فنجان قهوه بيدارم ميكني


و با لبخندت


شيرينش ميكني!



کاش بتونم ببینم چشماتو

کاش بتونم بگیرم دستاتو

آرزومه , یه شب بارونی

تو گوشم بگی , پیشم می مونی

 
 

درد دل

 

 

همیشه با کسی درد دل کنید که دو چیز داشته باشد....یکی "درد"
دیگری "دل"
غیر از این باشد به تو می خندد!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت17:20---20 تير 1390
سلام

وبلاگ خوبی داری ممنونم که منو لینک کردی.موفق باشی


ali love
ساعت16:56---17 تير 1390
salam webe khobi dari be man ham sar bezan

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: